REGULAMIN dofinansowania do imprez turystycznych i wycieczek organizowanych przez ZNP w Politechnice Wrocławskiej
- Osobami uprawnionymi do korzystania z dofinansowania do imprez i wycieczek organizowanych przez Radę Uczelnianę ZNP są członkowie ZNP w PWr.
- Dofinansowanie do imprez i wycieczek:
a. dofinansowanie do imprezy lub wycieczki o koszcie do 500,- zł na osobę wynosi 40% kosztów,
b. o wielkości dofinansowania do imprezy lub wycieczki o koszcie powyżej 500,- zł na osobę, decyduje każdorazowo Prezydium Rady Uczelnianej ZNP. - Osoba rezygnująca z imprezy lub wycieczki ponosi następujące koszty:
a. pokrywa koszty poniesione przez RU ZNP będące sutkiem rezygnacji. Dotyczy to także kosztów transportu przypadających na uczestnika wyjazdu, związanych z niewykorzystanym miejscem,
b. jeżeli imprezę lub wycieczkę organizuje podmiot zewnętrzny, z którym ZNP zawarł umowę, obowiązują zasady ponoszenia kosztów określone w umowie z tym podmiotem. - W sytuacjach nie ujętych w tym regulaminie decyzję podejmuje każdorazowo Prezydium Rady Uczelnianej ZNP w Politechnice Wrocławskiej.
Regulamin uchwaliła Rada Zakładowa ZNP w dniu 20.11.2012 roku i obowiązuje on od dnia 1.01. 2013 roku.